reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Košťál

Jaroslav Košťál

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád prírodu a hory. Výhľady z kopcov, romantiku západov slnka a tak. Nemôžem bez toho žiť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Botanická turistika

Jaroslav Košťál

Botanická turistika

Keď som sa raz v Pyrenejách túlal a stretával neustále neznáme rastliny, ktoré u nás nerastú a začalo ma už mrzieť, že ich nepoznám, skúsil som sa spýtať okoloidúcich domácich turistov na názov nejakej rastliny. Nevedeli. Neskúsil som to síce so štatisticky významnou vzorkou turistov, ale aj tak si myslím, že nepatrí k bežnému štandardu turistu  poznať hoci aj tie bežné rastliny, ktoré na každom kroku horami stretáva. Prečo? Možno práve preto, že rastliny sú všade naokolo, čím prestávajú byť zaujímavé.

  • 6. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 456x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu